Ara
  • drtanselturan

CGF (KONSANTRE BÜYÜME FAKTÖRÜ) - CD34 KÖK HÜCRE İLE TIBBİ TEDAVİ VE ESTETİK UYGULAMALARI

Günümüzde cerrahi ile estetik ve kozmetik dermatolojide oldukça yaygın olarak kullanılan PRP “Büyüme Faktörleri- (Growth Faktörler)” tedavisinin yerini artık, çok daha yoğun “Büyüme Faktörleri ve Kök hücre” içeren CGF-CD34 (Concentrated Growth Factor - Konsantre Büyüme Faktörü) diğer ismi ile 2. Jenerasyon Platelet Konsantresi tedavisi almaya başlamıştır.

Büyüme faktörleri ile uygulanan yenileyici tıp tedavileri günümüzün en popüler tedavileri arasında olup, doku gençleştirme, yara iyileşmesi ve cerrahi tedavilerde daha fazla kullanılmaya başlanmıştır.

Her ne kadar bunlara genellikle “kök hücreler” denilse de bu hücreler klonlama ve diğer çeşit araştırmalara konu olan embriyonik kök hücrelerle aynı değildirler fakat tüm kan hücrelerini (beyaz küre-kırmızı küre) ve immün sistem (bağışıklık sitemi) hücrelerini oluşturan, multipotent (birden fazla hücre veya doku tipine dönüşebilme özelliği) özellikte hücrelerdir.

CGF -CD34 nasıl elde edilir ve nasıl kullanılır ?

CGF – CD34 kişinin kendisinden alınan kanın özel bir ekilde santrifüj edilmesi ile elde edilir.

• Direkt enjeksiyon,

• Mezoterapi,

• Mikro iğneleme ,

• Maske içinde,

• Yaraların üzerine sürülerek uygulanabilir.

CGF-CD34 UYGULAMALARININ TEDAVİ AMAÇLI KULLANILDIĞI DURUMLAR :

· Fibromiyalji, kulunç ve burkulma tedavisinde, · Eklem kireçlenmelerin de (diz, kalça,omuz,ayak bileği), ·Kıkırdak - kemik aşınması ve kireçlenmelerinde (gonartroz ve patella tendiniti), ·Eklem, bağ ve kas yaralanmalarında, ·Menisküs yaralanma ve yırtıklarında, ·Topuk dikeninde, ·Bel ve boyun fıtıklarında, ·Yara ve yanık tedavilerinde (diyabetik ayak, iyileşmeyen yaraların ve yanıkların tedavisinde), ·Kronik bel ve boyun ağrılarında, ·İltihabi kas hastalıkları ve romatizmal hastalıklarda, ·Kas-bağ dokusu yapışıklıklarında, ·Cilt yapışıklıkları ve kalınlaşmalarında, ·Saç dökülmesinin tedavisinde kullanılabilmektedir.

CGF-CD34 UYGULAMALARININ ESTETİK AMAÇLI KULLANILDIĞI DURUMLAR :

• Yüz,

• Boyun,

• Dekolteler,

• Eller,

• Saçlar,

• Bacak içleri-selülit bölgeleri,

• Kollar gibi sarkmış tüm vücut bölgelerine ;

Kırışıklık, sarkma, anti-aging, iz tedavisi, lifting etkisi, çatlak tedavisi, saç dökülmesi için uygulanabilir. Seans sayısı , aralığı , etki süresi kişiden kişiye değişmektedir.

Diğer kimyasal yöntemlere göre daha yavaş başlayan etki çok daha uzun sürmektedir.

Genelllikle ilk seansta bile etki görülürken bir çok hastada etki özellikle üçüncü seanstan sonra görülmektedir.

Uygulamaya göre seans araları 10 gün ile 21 gün arasında değişmektedir.

CGF -CD34 Tedavisi tamamen sizin kanınızdan hazırlandığı için uygulanabilecek en doğal tedavidir. Kendi kanınız olduğu için alerji riski sıfırdır , bulaşıcı hastalık riski yoktur.

26 görüntüleme